

Zlewy premium +157% przychodu z Google Ads w 3 miesiące
Po pierwszych 3 miesiącach współpracy z klientem zajmującym się sprzedażą zlewozmywaków Sink Quality, wyniki z samych reklam Google Ads osiągnęły wartość transakcji o 157% wyższą niż w poprzedzających ich 3 miesiącach. Jaki był klucz do sukcesu w tym przypadku?
O marce
Sink Quality to zlewozmywaki wysokiej jakości, łączące w sobie funkcjonalność i unikalny design. Ergonomiczne modele zlewów spełnią oczekiwania wymagających klientów, a estetyczny wizualnie produkt doda charakteru w każdej kuchni. W ofercie sklepu dostępne są zlewozmywaki, jak również akcesoria takie jak baterie, syfony czy dozowniki.
Strategia Google Ads
Performance Max
Podstawowym problemem do rozwiązania był brak sprzedaży produktów oraz tendencja spadkowa w pozyskiwaniu klientów płatnymi kanałami. Na koncie funkcjonowały tylko kampanie Performance Max na bazie feed only, co skutecznie ograniczało potencjał rozwoju konta.
Wdrożona została strategia marketingowa oparta o cały lejek sprzedażowy – od przyciągnięcia uwagi atrakcyjnymi treściami video, po promocje wpisów blogowych aż do samego momentu sprzedaży za pomocą reklam produktowych.
Google Merchant Centre
W pierwszej kolejności rozpoczęłam aktywną pracę z kontem Google Merchant Centre. To tam została wydzielona za pomocą etykiet grupa produktów o najwyższej rentowności a następnie wybrane produkty zostały wydzielone do osobnej kampanii produktowej. Całość uzupełniały kampanie Performance Max pogrupowane według kategorii produktów.
Kampania DSA w wyszukiwarce
Przełomowym dla zwiększenia wyników okazało się wdrożenie dynamicznej kampanii w sieci wyszukiwania (DSA) kierowanej na wpisy blogowe. To właśnie tam użytkownicy rozwiązywali problemy, które w czasie rzeczywistym stanowiły dla nich wyzwanie (np. jak odetkać zlew). Często też kierowali się od razu do sklepu w celu dokupienia brakujących elementów.
Reklamy video na YouTube
Całości dopełniły reklamy na YouTube targetowane od osób budujących dom bądź oglądających treści z zakresu wyposażenia nowego mieszkania. To właśnie tam sprawdziła się strategia pozyskiwania maksymalnej liczby użytkowników po jak najtańszym koszcie, aby skierować do tej grupy odpowiednie reklamy remarketingowe.






Efekty działań Google Ads


- +157% wzrostu przychodów z Google Ads
- ROAS 10
- CTR reklam 1.65% (+25%)
- koszt kliknięcia -30%
- +80% wzrost liczby kliknięć

