Edytor Google Ads – niezbędnik pracy
Edytor Google Ads to narzędzie, które musisz poznać, jeśli pracujesz z Google Ads. Zapraszam do wpisu zapoznawczego. Miłej lektury!
Edytor Google Ads to narzędzie, które musisz poznać, jeśli pracujesz z Google Ads. Zapraszam do wpisu zapoznawczego. Miłej lektury!
Przewaga GA4 na Universal Analytics nie jest taka oczywista, jednak postaram się w prosty sposób opisać, jak skonfigurować GA4 dla witryn, aplikacji oraz CMS. Zapraszam do lektury!
Google Merchant Center to jedyny sposób na uruchomienie kampanii produktowych w Google Ads. Zobacz jak!
Sieć wyszukiwania? Remarketing? Aplikacja? A może kampania lokalna? Nie wiesz na który typ kampanii warto się zdecydować? Zapraszam do wpisu z omówieniem typów kampanii Google Ads dostępnych w 2022 roku.
Facebook niewątpliwie należy do najpopularniejszych systemów reklamowych, a mimo to, zawsze pięć razy zastanawiam się, czy funkcja którą zamierzam opisać, będzie istniała jak skończę swój wpis. Oczywiście to przewrotny początek, który ma na celu uwypuklić jedną, ważną prawdę – na Facebooku nic nie jest stałe. Bardzo możliwe, że dynamiczny materiał na Waszym koncie Facebook Ads […] czytaj
Kiedy pierwsze kroki w ustawianiu naszej kampanii Google Ads już za nami, pozostaje jeden z ważniejszych kroków – ustalenie jaką strategię stawki przyjmiemy dla danej kampanii. O tym jakie są różnice między poszczególnymi strategiami i kiedy warto je stosować, wyjaśniam w tym wpisie. Zapraszam do lektury!
Niesłychanie fascynujące zagadnienie próbkowania danych w Google Analitycs to coś, co z pewnością warto dobrze zrozumieć. Zapraszam na wspólną podróż po zagłębiu definicji, rozróżnianiu danych oraz ich analizie. Przyjemnej lektury!
Aby pewniej poruszać się po zawiłościach analityki internetowej, koniecznym jest zrozumienie czym są i jak działają pliki cookies. W niniejszym wpisie biorę je pod lupę i rozkładam na czynniki pierwsze, aby pokazać, że wcale nie jest to tak skomplikowane i absolutnie nie do zrozumienia. Przyjemnej lektury!
Ogrom metryk, wskaźników i wykresów w panelu reklamowych przyprawia o zawroty głowy, jednak z pomocą przychodzą raporty niestandardowe Facebook Ads. Zapraszam do krótkiego przewodnika upraszczania i automatyzowania swojej pracy w Facebook Adsach!
Wyrażenia regularne Google Analitycs pozwalają na uproszczenie pracy zwłaszcza przy dużej ilości danych. Niestandardowe raporty, filtrowanie po określonych źródłach czy grupowanie kanałów to jedne z kilku miejsc w których przyda się znajomość wyrażeń regularnych. Zapraszam do lektury i testowania nowej wiedzy w praktyce!