Blog - Strona 4 z 6

Poradnik zakładania konta w Google Search Console

Niezbadane są wyroki Google i jego zamiary, jednak próbować je poznać warto. W świecie analityki internetowej nie ma dziedziny, której nie dałoby się zmierzyć, tak jest i w przypadku monitorowania pozycji naszej strony w internecie. Zapraszam do lektury narzędzia, które zaraz po Google Analitycs jest prawdziwym must have dla każdego kto swoją witrynę optymalizuje samodzielnie.

Odbiorcy niestandardowi w Google Tag Manager

Listy odbiorców to często jeden z ważniejszych ogniw w naszej strategii marketingowej – dzielimy je ze względu na ważne dla nas cechy, zdarzenia czy działania podejmowane przez odbiorców. Zapraszam do lektury wpisu, w którym dziele się tym, jak krok po kroku stworzyć listę remarketingową opartą o wykonane zdarzenie w naszej witrynie internetowej.

Słownik Google Analytics dla każdego

Zapraszam po raz kolejny do fascynującego świata analityka internetowej, tym razem do fundamentów tej wiedzy, czyli słownika Google Analitycs. Biorę pod lupę najpowszechniejsze słownictwo wykorzystywane przez to narzędzie i przekładam na prosty język. Wejdź i przekonaj się że praca z GA może być bardzo zrozumiała!

Czy warto reklamować się na własny brand?

Reklama na nazwę marki od lat rozgrzewa gorącą dyskusję wśród marketerów. Zwolennicy uważają, że ochrona marki ma swoją cenę, a jej przeciwnicy że minimalizuje udział ruchu organicznego. Jaki są blaski i cienie reklamy na brand? Zapraszam do lektury.

Google Analytics 4 – kompleksowy poradnik konfiguracji

Istna rewolucja w Google Analitycs sprawiła, że od razu poczułam przerażający stres wywołany tym, że tak łatwo można stracić gromadzone i starannie pielęgnowane dane. Warto jednak czym prędzej zapoznać się z nową wersją GA4 i zacząć powoli przygotowywać się do jej włączenia, bo bez wątpienia jest kwestią czasu, aż będzie ona domyślną i jedyną wersją dostępną dla nowych witryn. Zapraszam do lektury!