Pora na kolejną odsłonę nieplanowanej rozmowy o tym, dokąd zmierzamy jako ludzkość rozumiejąca świat Google Analytics 4.

Moim rozmówcą była branżowa perełka polskiego rynku Damian Rams, którego z wielką przyjemnością wypytam o to, na co liczyć w analityce internetowej oprócz transakcji. Poruszymy temat mikrokonwersji, transakcji i tego, że GA4 może dać się lubić, jak wiemy, na co patrzeć.

Analityka internetowa – Damian Rams w rozmowie

O czym będziemy jeszcze rozmawiać?
Jak uczyć się skutecznej analityki marketingowej? Jak dzielić się wiedzą, chroniąc swoje know how? Czy warto inwestować czas w naukę?

Serdecznie zapraszam w imieniu swoim jak i mojego gościa.

Dołączcie do nas na Linkedin Live, zaraz po świętach, bo już 12 kwietnia o godzinie 17.30.

Podczas rozmowy, będzie możliwość zadawania pytań Damianowi live na czacie.

Wpadnijcie też na stronę Damiana: https://www.damianrams.pl
Newsletter: https://www.damianrams.pl/newsletter

Poprzednia rozmowa z Martyną Zastrożną dostępna tutaj:
https://www.linkedin.com/posts/kinga-sroka_googleanalytics-linkedinlive-ga4-activity-7035700120968941568-n3WS

Rozmowę znajdziecie tutaj: https://www.linkedin.com/events/nietylkozakup-nacoliczy-wanalit7045005627059765248/about/

Kim jest mój gość?

Jeśli jeszcze go nie znacie, poznajcie Damiana (bio ze strony):

Od 2014 roku zajmuję się analityką internetową oraz optymalizacją konwersji. Wdrażam Google Analytics 4, buduję raporty, rekomenduję działania i szkolę specjalistów. Moi klienci to między innymi Displate, Kross, RynekPierwotny.pl, Swiss czy Tigers.

Kursy online i blog 

Lubię dzielić się wiedzą. Nagrałem w swoim życiu 5 kursów online o analityce. Łącznie to ponad 35 godzin materiałów wideo.

Wszystko zaczęło się od bloga o analityce, na którym opublikowałem prawie 100 wpisów i który jest co miesiąc odwiedzany około 6000 razy.

Kursy online możesz nabyć obecnie na mojej platformie kursy.damianrams.pl (Google Analytics 4Google Tag Manager i Google Data Studio).