Z wielką i nieskrywaną dumą, mam finalnie przyjemność ogłosić, że od 14 czerwca 2023 roku rusza przedsprzedaż mojej debiutanckiej książki. Nowa pozycja na rynku będzie do znalezienia na półkach pod tytułem „Marketing i analityka biznesowa dla początkujących”. To niezwykle ważny projekt, nad którym pracowałam przez ostatnie 2 lata. I wreszcie ukaże się na rynku polskim pod czujnym okiem wydawnictwa Helion. Wspólnie z redaktor naczelną zadbałyśmy o to, aby każdy każdy mógł zdobyć książkę w swoim ulubionym formacie. Na rynku dostępna będzie wersja papierowa, cyfrowa i audiobook. Nie czekaj i zamów swój egzemplarz już teraz!

Marketing i analityka od podstaw

Okej, nie będę udawać, że żadna książka nie zapewni Ci lepszej przyszłości i zaczniesz dzięki akurat tej zarabiać miliony. Byłoby miło i życzę tego każdemu Czytelnikowi, ale natomiast zacznijmy od solidnych fundamentów. Zebrałam ostatnie lata swojego doświadczenia w agencjach marketingowych i po stronie dużych graczy na rynku polskim i postanowiłam, że zrobię to co kocham najbardziej: dzielić się wiedzą. Od zawsze przyświecało mi to w historii mojego bloga i wreszcie mam szansę wypłynąć na szersze wody oraz do większego grona odbiorców. Nie mogę się doczekać pierwszy recenzji i Waszych odczuć!

Co znajdziesz w środku książki „Marketing i analityka biznesowa dla początkujących”?

Podczas niezliczonych dni (i nocy) kiedy zastanawiałam się nad tym, jak najlepiej przelać moje myśli i wiedzę na papier, zadałam sobie pytanie od czego zacząć pracę w marketingu. I tak wpadłam na konstrukcję niniejszej książki, która opiera się bardzo mocno o solidne i konkretne narzędzia, bez których nie wyobrażam sobie swojej codziennej pracy. Oczywiście, jak to zawsze bywa, przeczytanie książki nie sprawi, że natychmiast będziesz wiedział o co w nich chodzi, ale praktyka czyni mistrza!

Jak najlepiej pracować z moją książką?

Jestem głęboko uzależniona od kupowania książek i robię to w nieprzyzwoitych ilościach. Wstyd jednak przyznać, że często na postawieniu na półce kończy się mój zapał. Aby jak najlepiej wycisnąć wiedzę z tej książki, zdecydowanie sugeruję aktywną pracę z książką, co sama również zaczęłam praktykować. Potrzebujesz tylko karteczek samoprzylepnych, zakładek przylepnych, opcjonalnie: notatnika, ołówka, markera, długopisu. Notuj wszystko, co uznasz za ciekawe, ważne lub wartościowe. Aktywnie zaznaczaj fragmenty, które wzbudziły Twoje zainteresowanie. Jeśli coś Cię zaintrygowało, zaznacz tę stronę i od razu wyszukaj więcej źródeł w tym temacie. Ta metoda pomaga mi wyciągać o wiele więcej z każdej przeczytanej książki a zarazem trzyma moje myśli w ostrej dyscyplinie czytelniczej i zapobiega nieustannym rozproszeniom. Oczywiście podstawa to wyłączony telefon, komputer, telewizor i smartwatch, aby skupić się w pełni na dalszym samorozwoju. Brzmi absurdalnie? Spróbuj, a przyznasz mi rację!

Marketing i analityka biznesowa dla początkujących

Na stronie Helion.pl dostępny jest już bezpłatny fragment mojej książki, a także wyczerpujący spis treści i obszerny opis książki. Co znajdziesz w środku?

  • narzędzia, bez których żaden szanujący się specjalista digital marketingu nie odnajdzie się na rynku
  • dobre praktyki i screeny z każdego narzędzia, do samodzielnego testowania na swoich kontach
  • same konkretny, rzeczowe opisy i zero lania wody
  • kompleksowy poradnik podstawowych platform pod kątem biznesowym (Google Analytics, Google Search Console, Google Trends)
  • listę źródeł, dzięki którym zgłębisz wiedzę

Książka dostępna będzie w przedsprzedaży już od 14 czerwca 2023, a do salonów Empik i regularnej sprzedaży trafi 14 lipca. Po złożeniu zamówienia otrzymasz je po 11 lipca. Dostępna będzie książka fizyczna, e-book oraz audiobook. Nie chcesz przegapić premiery? Zapisz się koniecznie do mojego newslettera Poczekalnia, w którym dostaniesz od razu informację, jak książka trafi na półki! Masz jakieś pytania, uwagi, wątpliwości bądź chcesz się podzielić swoją recenzją? Koniecznie daj mi znać w komentarzu!